Hej min skördetröska!

Hej, nu har jag skaffat mig en liten blogg här. Här kommer jag att skriva alla mina galna upptåg på min fina lilla gård.
Tänkte först ta och introducera mig själv lite. Jag heter Marko. Jag är 28 år och har fått ärva mina föräldrahem.
Den inkluderade en stor hög kor och en massa getter som jag måste ta mig an och sköta om.
Jag tänkte att det skulle bli lite roligt att skriva nånting så man har i framtiden att se tillbaka på.


Det här är min skördetröska in action så att säga. Bild från lokaltidningen.

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Vad roligt att du börjat blogga Marko!!!!

Ska nog ta och börja göra det jag med men tills dess kommer jag att läsa din blogg ... ska bli intressant att följa livet på landet..

hörde att du fått killingar förra veckan? kanske nåt att berätta om? Ta bilder på dom söta små liven!

2009-08-11 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0