Helt slut! Varit och ätit stek hos Cristabelle.

Men hujeda mig vad trött den här karln är nu!  Nyss kommit hem från Moster Cristabelle där vi käkat god mat och druckit några öl.  Och igår ska ni veta ....   det var ju inte världens bästa väder om man säger så men alla var vi här hemma på min gård och plockade vår broccoli! Och ja den som vann tävlingen var ju Peter ........ och jag förlorade! tänk du... att jag?  ja .. så jag fick släpa med mig min egen säd hem .. kuuuul var det .. tyckte dom andra.. ville ju gärna ha marmeladen jag .. . hmmm ha ha ha.


Igår gjorde jag hamburgare till alla så det blev några burgare kvar som jag ska sätta mina gaddar i ikväll ..ska försöka ta mig till kiosken inna nden stänger och hyra en rulle ..

Kolla här vad jag ska ätaaaa..   och lite broccooli på det å fyyyyy vad gott!


Kommentarer
Postat av: Moster Crista

Haha du är allt för rolig du. Det där skämtet du drog var ju allt bra kul! du får komma nån mer gång nu.. så man få se dig lite meer ! Broccolin är perfekt! Tack för dom här dagarna!



HA DET MVH / CRISTAA

2009-08-11 @ 22:06:10
Postat av: BENGT

He he ja jävlar vilken fest det hela blev :)

2009-08-11 @ 22:07:46
Postat av: Marko svarar

Tack så hemskt mycket Bengan och Moster C!!

Jag ska fortsätta med att hålla i dessa broccolispäckade dagar. Vi klämde iallafall i oss ett par styckna groggar!!! men Per blev väl fullast iallafall .. undrar vem som däckar nästa år jag ...

tack!

2009-08-11 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0