Imorgon ska vi skörda broccoli!

Hej mina små läsare!
Ja, det är svårt ibland att komma på vad man ska skriva? Visst?
Men nu har jag någonting spännande att berätta ..  som vanligt i år så börjar vi med broccoliskördningen denna månad fram till sista augusti. 

Hela min släkt kommer imorgon och hjälper mig med broccoliplockningen!
Jag längtar så till tävlingen vi brukar ha.  Man plockar så mycket broccoli man kan på 10 minuter.
Den som vinner får en stor korg med sylt, saft och marmelader och förloraren får en stor säck säd!
Ha ha. Det är så in i bombens roligt när dom kommer.. alla småbarn och äldre är med samtidigt.

Nu ska den här herren gå och lägga sig och längta till imorgon.
Önskar ibland att jag hade en liten flicka att dela sängen med.. men det kommer väl..
som mamma alltid brukade säga .. ...... men jag orkar inte vänta längre. Jag behöver en fru att rå om..........

Höres

Här nere har ni en bild på förra årets broccoliskördning
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0