Katt och Gatt .... eller?

Såg precis att Rose-Marie önskade i mitt första inlägg att jag skulle berätta lite mer om mina nyfödda killingar så jag får väl göra det då ...

Dom kom för två veckor sen .. en sen tisdagnatt ..  tror jag..
jag kom först ut på morgonen jag .. hade redan vaktat i två nätter innan då men utan några killingungar som kom ut..
Det är alltså geten Brita som fått ungar .. hon var helt matt dan efter men det  förstår man ju .. så blir ju kvinnorna också .. matt efter bäbis menar jag he he...

Jag har döpt dom två killingarna till Katt och Gatt
För jag bor ju nästan i kattegatt så det blev bra tänkte jag ...
men nu kom jag ju på att ni kanske skulle få bestämma vad ungarna ska heta?
Jag är ju ingen picasso direkt .. har ju ingen fantasi eller är inte så kreativ vet ni ..
Så komentera här nedann om ni har något förslag ..



Och så lägger jag in en bild på killingarna ... här..

Kommentarer
Postat av: rosie

åh vad fina och söta killingisar! jag undrar vad jag skulle ha döpt dom till ... boris och gösta?

2009-08-12 @ 20:38:03
Postat av: Sir Mix-A-Lot

rufus och edgar !

2009-08-12 @ 20:38:59
Postat av: jesus

dom kan heta kent

2009-08-12 @ 22:17:33
Postat av: Anonym

Kent är ett fint namn men jag vet inte om dom båda ska heta det? ha ha

en kan heta ken? och den andra kent eller kenta? he he

2009-08-15 @ 23:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0